Vissza a térképre
2018. május 09. írta: Jadro

Vissza a térképre

A szigeten nem időztem tovább, nem láttam értelmét. Pihenésre nem volt szükségem, néznivaló meg nem volt, így kerestem inkább egy utat ami elvisz dél felé, vissza a térképre.

Longyerbyan - Sodankylä:

A rakomány nem volt túl nehéz, 9 tonna használt műanyagot kellett elvinnem Finnországba. Még egy utolsó visszapillantás a szigetre, mielőtt begurulok a komp gyomrába:

ets2_00191.png

Az út nagy része ugyanarra vezetett mint az előző körben, amikor felfelé jöttem, csupán az utolsó kb. 110 kilométert kellett másfelé megtenni. Ha a teljes távot (kompozással együtt) nézzük és az 1560 km-es utat vesszük alapul, akkor ez az utolsó 110 km csak kis töredék. A többit már láttam odafelé, igaz más napszakban. A pihenéssel nem volt probléma, hisz egy hosszú hajózással indult a dolog, a tényleges vezetés pedig nem érte el az 500 km-t.

A komp kihajtó Kirkenesben elég vicces dolog. Már az odaúton is alig találtam meg a rést ahol elférek, nos ez visszafelé sem olyan egyszerű. Ráadásul egy majdnem 180 fokos visszafordító az egész, úgyhogy itt elkél az ügyesség. Mi lehet itt dupla pótkocsival? :) A képen azért ki lehet szúrni a zöld nyilat, ami jelzi a kijáratot, de ez a kiszállás hevében nem tűnt fel azonnal.

ets2_00193.png

Az út további része izgalom mentes volt (ha nem számítjuk az út szélén ismételten megjelenő rénszarvasokat.) ráadásul mint említettem már, ugyanazon a szakaszt kellett megjárnom mint azelőtt. A környék elvitathatatlan szépségén túl nem menjünk el azon tény mellett sem, hogy nem láttam autópályát már egy ideje. Ez örömteli egy olyan sofőrnek mint én. :) További mondanivaló híján egy közelebbi képet mutatok a gépsárkányról (Tényleg, nevet kellene adni neki! Mivel zöld is, meg gépsárkány is, lehetne Süsü. :D )

ets2_00199.png

Mielőtt elbúcsúznék mára, pár szóban azért megemlékeznék a cég másik tagjáról Katalinról. Majdnem elfelejtettem, hogy felvettem őt pár nappal ezelőtt. :) Lássuk mit ügyködött, amíg én meghódítottam a zord északot.

ets2_00203.png

Nos, úgy látom megemberelte magát és átlagosan majdnem 4000 eurót keres nekem naponta. Ez nem rossz azért, érdemes rámenni erre a cégbővítés témára. Gyorsan ki is fizettem a még hátralévő kölcsönömet és maradt még  kb. 81.000 euróm. Tiszta jó ez, azt hiszem megérdemlünk egy csapatépítő tréninget valamikor. :)

Azt hiszem, most  kicsit kamiont váltok és felturbózom a Scaniát. Úgyis ki akarom próbálni, hogy miként működik ez az ide-oda üldögélek a kamionokban dolog. Egyelőre nincs további terv arra vonatkozólag hogy merre menjek, de a déli irány látszik most befutónak a fejemben.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jadets2.blog.hu/api/trackback/id/tr9313902876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása