Lengyelország - 2. felvonás
2018. május 24. írta: Jadro

Lengyelország - 2. felvonás

Wrocław (PL) - Łódź (PL):

Naná, hogy megint szakad az eső. Most viszont két kört pihentem, mert nem akartam hajnalban felkelni, ezért nincs apelláta menni kell tovább. Találtam is egy fuvart a 200 kilométerre fekvő Łódź-ba, ahová 15 tonna ruházati cikket kellett leszállítani. Szuper, itt még nem jártam, gyerünk térképezzük csak fel! Semmi extra problémára nem számítok. A felrakodó telephelyen elég nagy a zsúfoltság, van meló bőven.

ets2_00000.png

 A TNT telephelye a város határában fekszik, ideális helyen az autópálya mellett. Ehhez mondjuk át kell szelnem a belvárost, de vontatmány nélkül még a szűk körforgalmak is könnyen mennek, pedig van belőlük bőven. Felrakodás után persze látom, hogy arra kell menni, amerről átszeltem a várost, de szerencsére nem szükséges ismét átvágnom a belvároson, hanem van egy elkerülő szakasz. Pacsi a közlekedésmérnököknek! :)

wroclaw_elkerulo.png

Ezzel a manőverrel egy eddig járatlan út mellé kerülhet pipa és így sikerült átmennem a "dupla Erzsébet-hídon" is. :) Az előzőekből tanulva természetesen megnéztem a térképet, hátha van hosszabb de változatosabb út is, de Łódź olyan marha közel van, hogy ez a legjobb alternatíva. Mielőtt elfelejtem, íme a híd:

ets2_00004.png

A csapnivaló időjárás, a rövid táv és az autópályás tekergés okán nem is csináltam menet közben képeket. Elhagyva a Łódź kezdetét jelző táblát ismét elkapott a hazai érzés, látva a hasonló körülményeket:

ets2_00007.png

Ez a kép akár Budapesten is készülhetett volna. Balra nem látszik, de ismét van egy IKEA. Lengyelországban elég menő lehet ez az áruházlánc. Szóval Łódź is jól össze van rakva, így a lengyel összkép eddig abszolút pozitív. A forgalom teljesen életszerű, minden nagyváros előtt már több 10 kilométerrel elkezd lassulni és sűrűsödni a forgalom, a városhatárt jelző tábla utáni első jelzőnél pedig összefüggő a sor. Határozottan tetszik ez a traffic mod. (Rudi Rush Hour).

Ha már a cikk elején említett elkerülőért járt a piros pont a mérnököknek, a jelzők összehangolásáért viszont kiosztom a feketét is. Ez valamiért egyik városban sem nagyon sikerül nekik. A lerakodás 16:00 körüli időpontra esett, ezért erre a napra már több fuvart nem terveztem. Pihenni még korán lett volna, úgy döntöttem jöhet egy kis esős városnézés. Amikor van időm és lehetőségem igyekszem megnézni, hogy az adott városban milyen kamion kereskedő tanyázik. Itt most volt időm bőven, így jelentem: Scania.

Ez a város fantasztikus, ne hagyjátok ki! Nem szeretnék képtengert a cikkben ezért csak egy képet szúrok be a sok közül. Most már pihenés, holnap pedig indulok tovább.

ets2_00009_1.png

Terveztem folytatni ezt a cikket, de a technika ördöge közbeszólt. Az ETS2 verzió frissítésével vártam a ProMods kiigazításig, mert nem akartam a csupasz játékkal játszani és maradtam addig a régi verzión. Végre megjött a frissítés és sikerült több mint fél napot elverni a beüzemelésre. Valamiért a ProMods által ajánlott telepítési sorrend nem akart rendesen működni és random kifagyásokkal örvendeztetett meg a játék. Végül megtaláltam a nálam is rendben működő sorrendet így ez a hiba elhárult. Persze a frissítés után visszakerültem a home garázsba Stuttgartba, így a lengyel felfedezés egyelőre megszakadt. A frissítés után elérhetővé váló WOT eventnek is nekiugrottam, mert be akartam szerezni a festést. Ez ProMods alatt elég nyögvenyelős, így egy új multi profilt létrehozva teljesítettem a 12 szükséges kört. 

Lengyelországba még visszatérek hamarosan, de közben ráakadtam a Poland Rebuilding projektre is, amit feltétlenül fel akarok tenni a Promods mellé és akkor már abban rónám a kilométereket.

A bejegyzés trackback címe:

https://jadets2.blog.hu/api/trackback/id/tr10013983776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása