Egy kis összefoglalás
2018. május 18. írta: Jadro

Egy kis összefoglalás

Valahol Franciaországban jártam és azóta kicsit ellustultam. Ez persze csak a dokumentálásra vonatkozik, mert a fuvarok nem, lanyhultak csak egy fárasztó nap után jól esik csak simán vezetni.

No szóval időközben begurult egy Mercedes new Actros amit szépen feltuningoltam és azzal róttam a köröket. Szám szerint 13 fuvart toltam le vele, főleg Olaszországban mert kíváncsi voltam a környékre. Erről majd írok külön, mert a fuvarok során volt nagy csalódás is de igen tetszetős városokat is felfedeztem és az olasz vidék egyszerűen pompás.

Ő lenne az említett új szerzemény:

ets2_00285.png

Gyűlt a pénz és rátaláltam egy MAN kereskedőre. Ez a kombó azt eredményezte, hogy felvettem egy új sofőrt és továbbpasszoltam a Mercit - de csak átmenetileg, mert jó gép ez is.

Nos, vettem a flottába egy MAN TGX-et is, mert ki szeretném próbálni az összes gépet idővel. Természetesen minden kocsin folyamatosan van sofőrt is, mert nem szeretném ha kihasználatlanul állnának. Jól megy a cég, ha nem is ömlik a lé, de szépen csordogál hála a kollégáknak. Anyagi gondjaim már nincsenek, bár egyelőre nem tudok mindent azonnal megvenni. (Meglincselnének ha elfogyna a pénz és nem lenne fizetés. :) )

A terv az, hogy ha kcisit ismét összeszedem magam (és kifizettem az aktuális kölcsönömet), akkor begurulhat majd egy DAF is. Ehhez azonban még kell majd garázst is vásárolnom vagy bővítenem a stuttgartit, mert nincs szabad férőhely. Valószínű az új garázs vásárlás lesz a nyerő, terjeszkedni kell Európában. :) Szóval egyelőre kézifék és gyűjtögetés.

Íme a MAN:

ets2_00298.png

Jelenleg ezzel hódítom meg Nagy-Britannia területét. Nehezen szokom ezt a fordított közlekedést, még simán be tudok menni a szembe sávba szívinfarktust hozva a közlekedőkre. (Beleértve jómagamat is. :) ) Ugyanígy nehezen szokható a mérföldben számolás, de kétségtelenül jópofa, hogy autópályán 97 km/h-val lehet tekerni.

Ha már ilyen szépen alakul a flotta, illett neki egy színterv is. Meg is találtam a szerintem dögös verziót, amit sorban mindegyikre rápróbáltam. Van amire már meg is vettem, de még gyűjtögetek azért, vannak fontosabb dolgok is. Mivel ez több képet is jelent, ezért a tervek bemutatását egy következő posztra hagyom és lehet hogy kérek egy kis segítséget is, mert van amelyiknél nem egyértelmű a színek nyerő aránya.

Időközben kijött az ETS2 1.31-es frissítése is, de nálam ez még a ProMods miatt nincs feltéve. Nem akarom elveszíteni ezt a sok jól kidolgozott várost, így várom a ProMods új verzióját.

A bejegyzés trackback címe:

https://jadets2.blog.hu/api/trackback/id/tr8113978120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása