Bővítsük a flottát!
2018. április 30. írta: Jadro

Bővítsük a flottát!

A cím kicsit nagyzolós, mert flottáról minimum két jármű esetén beszélhetünk, nekem pedig egyelőre csak egy Scania van a birtokomban. Legalább a hitel már lejárt róla, tényleg az enyém. :) Persze a Scaniát kicsit szépítgettem és hajtottam is rendesen. Valamiből jönnie kell a pénznek. Össze is gyűlt egy szemmel látható összeg és nagyon nyomta a zsebemet. (Hitel sincs már, enyém a világ!) Megtetszett a Volvo FH16 és mindenképpen  be akartam szerezni egyet. (Azok a lámpák!)

Eljött hát a pillanat, kell az új verda, hiszen a leendő alkalmazottat is be kell ültetni valamibe. A felvételi interjúkról majd később, itt még nem tartok.  Idő előtt elfogyott ugyanis a pénzem. :) Amivel nem számoltam, hogy csak egy mini garázsom van valahol Stuttgartban, ami valljuk meg kevés lesz a flottának. (Bár ha jobban belegondolok, lehet hogy ez még ráért volna. Scania garázsba be, Volvo meg az utakon keresi a következő kamionra valót. Kár, hogy ez csak most jutott eszembe. 180.000 euróm bánta.) Szóval most van egy második "garazsam" is Mariborban (Szlovénia). Miért pont ott? Éppen arra bóklásztam és megtetszett a 3 férőhelyes épület. Meglátni és megszeretni. :)

Éppen Bécsben teljesítettem az aktuális fuvart még a Scaniával, amikor berobban a "most megveszem" pillanat. Mivel a térkép igen kis hányadát fedeztem csak fel, fogalmam sem volt merre induljak Volvot beszerezni. Persze amikor éppen nem akarok venni, akkor kb minden városban bevillan a Volvo kereskedés. Egy kis guglizás után kiderült, hogy Grazban lesz raktáron a helyi Volvo kisboltban. Persze fuvart nem sikerült rászervezni, pedig aludtam is pár órácskát. Majd ismét pár órácskát és semmi. Ez nem lehet akadály, leszáguldottam üresben és begurítottam Őt:

ets2_00028.png

 Graz - Banska Bystrica (Besztercebánya):

 Nosza, járassuk meg a kicsikét, mert eddig csak vitte a pénzt. A Scania addig lepihent egy nagyszervizre. Nosza az első fuvar legyen valami emlékezetes, nézzük mi a választék. Alkoholmentes sör... no emiatt a rakomány miatt sem fognak megtámadni, az tuti. :) Íme a szépen álcázott szállítmány:

ets2_00029.png

Aztán rögtön történt egy kis logisztikai malőr. Addig rohangáltam Ausztriában az új kamion után, míg a végére elfáradtam. Nagy lendülettel vettem fel a fuvart és indultam neki a nem túl hosszú útnak. ( 466km) Az ébrenléti időm viszont még ennél is rövidebb volt, így kénytelen voltam már az út elején kiállni egy benzinkúthoz és hunyni pár órát. Pedig olyan jól elterveztem, hogy a szép napsütésben körbefotózom az új járgányt. Mire felébredtem persze sötét volt és az eső is eleredt. Újabb pihenés szóba sem jöhetett, mert így is alig maradt időm leszállítani a ... ezt le nem írom újra. :) Legyünk azonban optimisták, az estének előnye is van: Sárgán villognak a jelzőlámpák. Autópályán ez nem annyira releváns, de én nagyrészt főúton mentem (A bundeszen, ahogy St22Lacika mondaná. :) )

Itt még jókat vihorásztam, mert egyrészt örültem hogy ezt a sörpótlékot nem Brnoba kell vinnem, (ott tuti felkoncolnának érte) másrészt pedig a mellettem lévő tanker hátsó feliratából arra következtettem, hogy lehet neki is sör van betöltve rakománynak. Mármint ugye folyékony kenyér. :) A táblán lévő Malacka felirat pedig hab a tortán, ennek igazán Micimackó örülne.

Aztán az eszetlen jókedv után megtörtént a baj:

ets2_00038.png

MEGKARCOLTÁK!

Törne ki az összes kereke az ilyennek! Pedig jól indult a történet, mert előzékeny akart lenni a személyautós. Villantott és megállt, hogy mehetek. Aztán nekiindult és bumm, beletrafált a kerekembe. Szerencsére nem sérül a kamion. Már az alapelgondolás sem volt túl logikus, mert olyan közel sikerült megállnia, hogy necces lett volna a kikanyarodás. jobban jártunk volna mindketten ha megy tovább és nem jótékonykodik. Itt még tolatgatott pár percet én pedig tornáztam hogy kiférjek. Aztán elváltak útjaink és remélem ez így is marad örökre.

Már pirkadt, amikor begurultam Besztercebányára:

ets2_00039.png

A fuvarból  bezsebelt 10.000 eurótól megrészegülve pimpelhetnékem támadt. Mert ugyan nagyon szép ez a Volvo anyaszült gyári állapotban is, de azért kicsit csinosítani kellene, hogy a csajok megforduljanak utána az utcán. Na igen, mert a csajokat pont ez érdekli... :D (Majd festek rá cipőket.)

No szóval elkezdtem nézegetni a helyi közértben a Volvo alkatrészeket. Itt egy motor, ott egy váltó... van ám választék rendesen, pedig még csak 16-os szinten vagyok. Hosszas válogatás után összelegóztam egy szépnek és hasznosnak tűnő kombinációt. 100.000 euro a számla. Akkor most ezt nem kérem, ennyi pénze se anyámnak, se apámnak de tán még a királynak sincs! A harmada volt meg a számlámon és már így is a maradék konzerveket keverem össze hogy ne haljak éhen :) A vágy azonban nagy úr, úgyhogy végül újralegóztam a cuccot és bónuszként van mellé egy szexi kis hitelem ismét. :)

Ez a setup most marad, míg összeszedem magam ismét. Az eredeti színét meghagytam, mert egész pofás. Szép lett ugye? (Csak igen fogadok el, százezerbe került!. :DD )

ets2_00040.png

 

És a szokásos térkép: (Szokásos ja.. már a második.  Olyan ez mint a flotta egy kamionnal. :D )

flotta_map.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://jadets2.blog.hu/api/trackback/id/tr3413881250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása